Innowacyjne podejście do edukacji: historia Polski w wirtualnej rzeczywistości

Odkrywanie przeszłości przestaje być suchą lekcją w podręczniku. Uczniowie szkół z miasta Świdnik tłumnie odwiedzają wystawę, gdzie historia ożywa, stając się inspiracją do nauki i zrozumienia dziedzictwa naszego kraju.

Jednym z naszych kluczowych celów jest upowszechnienie historii Polski w sposób innowacyjny. Chcemy, aby uczniowie mieli szansę doświadczyć przeszłości za pomocą zaawansowanych technologii, które sprawią, że nauka stanie się fascynującym i interaktywnym doświadczeniem – powiedział Marcin Grum, manager wystawy.

W ramach tego projektu zarówno uczniowie, jak i nauczyciele mają okazję przetestować możliwości wykorzystania technologii VR w edukacji. Grum podkreśla, jak istotne jest, aby nauczyciele mieli dostęp do narzędzi, które pozwolą im przyciągnąć uwagę uczniów i uczynić lekcje historii bardziej przystępnymi i atrakcyjnymi.

Pokazujemy nauczycielom, że technologia VR może być używana w kreatywny sposób, aby uczynić proces nauki bardziej angażującym i efektywnym – dodaje Marcin Grum.

Pozostałe wpisy

Podsumowanie II edycji projektu / Summary of the II Edition of the Project

[PL] Z radością pragniemy poinformować, że zakończona została druga edycja projektu „Innowacyjna Historia” z wyjątkowym sukcesem. Nasza inicjatywa nie tylko... Czytaj dalej

Innovative History – New Technologies in Education

The project „Innovative History – New Technologies in Education” is a unique initiative that has had a significant impact on... Czytaj dalej

Społeczność szkolna w świetle nowoczesnych technologii

Ostatnio Zespół Szkół Rolniczych w Pszczelej Woli miał niepowtarzalną okazję uczestniczyć w projekcie historycznym, który odbył się w dniach 30.11.2023r.... Czytaj dalej

x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
Shield Security